BRÄNDIMME
Asiakaslupauksemme "Aina parhaassa valossa" viestii, että haluamme aina varmistaa asiakkaillemme parhaat valaistusolosuhteet tyylikkäällä tavalla. Ratkaisumme auttavat asiakkaita hyödyntämään luonnonvaloa ja suojaavat auringon kuumuudelta niin kodeissa kuin julkisissa tiloissa. Tuomme mukavuutta asiakkaidemme jokapäiväiseen elämään samalla energiankulutusta pienentäen.
Meillä on vahva tahto ratkaista ongelmia asiakkaidemme puolesta. Otamme vastaan asiakkaiden tuomat haasteet, vaikka ei olisikaan etukäteen selvää, miten ne ratkaistaan. Näistä haasteista hiomme tuotteita, jotka helpottavat asiakkaidemme jokapäivästä elämää ja luomme miellyttävän elinymäpäristön niin koteihin kuin julkisiin tiloihin.
Ratkaisumme tuovat kodikkuutta ja tyyliä erilaisiin tiloihin ja saavat sisustuksen hohtamaan kauniisti täydellisessä luonnonvalossa. Tuotteemme suojaavat auringon säteiltä, Pohjolan kirkkaiden öiden valoisuudelta ja uteliailta katseilta. Jotta olisit aina parhaassa valossa.
Raikas ja moderni
SKANDINAAVISTA DESIGNIA
Visorin brändi-ilme on yksinkertainen ja tyylikäs, mutta samalla helposti lähestyttävä ja raikas. Se ilmentää kaihtimiemme tapaan skandinaavista designia parhaimmillaan.
Alla olevia linkkejä klikkaamalla pääset tutustumaan Visorin brändiin tarkemmin.
LOGO
Visorin logo uudistettiin vuoden 2023 alusta. Se on moderni ja raikas sekä toistaa Visorin oranssia ja harmaata brändiväriä.
VÄRIT
Visorin brändivärit ovat oranssi ja harmaa. Tukiväreinä käytetään oranssin vaaleampaa sävyä, vihreän sävjä, mustaa sekä tummaa ja vaaleaa harmaata.
TYPOGRAFIA
Visor brändin pääasiallinen fontti on Montserrat, josta käytetään medium-, regular- ja light-leikkauksia otsikoissa, tekstinostoissa ja leipätekstissä.
KUVATYYLI
Visor brändiä kuvitetaan raikkailla ja aurinkoisilla kuvilla, joista ilmenee sisutuksen tyylikkyys ja skandinaavinen design.
DESIGN
Visorin brändi-ilme on yksinkertailnen ja tyylikäs. Brändielementteinä käytetään oranssia viivaa sivun alalaidassa ja otsikoiden vieressä.
TONE-OF-VOICE
Visorin tone-of-voice on ystävällinen ja aina kohtelia. Käytämme hymiöitä säästeliäästi asiakas- ja brändiviestinnässämme.