MATERIAALIEN RAKENNE

KUINKA KOOSTAA MARKKINOINTIMATERIAALIA VISOR BRÄNDILLÄ?

MILTÄ VISOR NÄYTTÄÄ?

Visorin markkinointimateriaalit kuvastavat brändin henkeä: skandinaavinen design, tyylikkyys ja moderni vähäeleleinen ilme ovat tavoitteena.

Visorin materiaaleissa elementit on sijoiteltu ilmavasti ja sivut eivät ole liian täynnä elementtejä. Raikkaansävyiset, laadukkaat ja tyylikkäät kuvat tuovat ilmeeseen väriä.

GRAAFISET ELEMENTIT

Graafisina elementteinä Visorin materiaaleissä hyödynnetään oranssia vaakaviivaa sivun alaosassa ja oranssia pystyviivaa pääotsikoiden ja nostojen edessä.

TEHOSTEVIIVA

ORANSSI VAAKAVIIVA

ELEMENTTIEN SIJOITTELU

Visorin materiaaleissa elementit sijoitellaan ilmavasti, jättäen tilaa tekstin ja kuvien ympärille. Kuvia käytetään runsaasti, ja niillä tuodaan väriä ja raikkautta materiaaleihin.

TEKSTIN JA LOGON SIJOITTELU

KUVA JA TEKSTI

Pyri käyttämään materiaaleissa runsaasti laadukkaita kuvia. Alla esimerkkejä kuvan ja tekstin sijoittelusta.

ESIMERKKI 1

CTA-napeissa käytetään valkoista tekstiä oranssilla taustalla. Nappien teksti tulee kirjoittaa isoilla kirjaimilla. Kuvan päällä käytetään valkoista tekstiä. Tarvittaessa kuvaa voi hieman tummentaa kontrastin parantamiseksi.

ESIMERKKI 2

Kampanjamateriaaleissa voi käyttää kuvia pystysuorassa, vaakasuorassa ja neliömuodossa. Kampanjan viestiä voi korostaa sijoittamalla tekstin valkoiselle, pyöreälle taustalle.

ESIMERKKI 3

Valkoisen tekstin alle voi tarvittaessa lisätä mustan läpinäkyvän tehosteen kontrastin parantamiseksi. Kuvan alareunassa voi käyttää oranssia tehosteviivaa.

ESIMERKKI 4

Vaakamuotoinen mainos.

ESIMERKKI 5

Pystymuotoinen mainos.

ESIMERKKI 6

Neliönmuotoinen mainos, jossa käytetty Avainlippu- ja Design from Finland -symboleita.